
- Domov
- Zaposlitev
Zaposlitev
Študentsko delo čiščenje (m/ž)
Želiš biti del mednarodne korporacije, ki zaposluje več kot 30.000 oseb po svetu? Poglavitne dejavnosti podjetja so vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave. Te zanima delo s top ekipo?
Delo: Čiščenje + priprava in strežba zajtrkov
Urna postavka: 7,50 € bruto
Trajanje: Dlje časa
Kraj dela: Ptuj - Casino & Hotel ADMIRAL Ptuj
Regija: Štajerska (Pomurje, Podravje)
Področje dela: turizem, igralništvo
Opis dela: Čiščenje hotelskega kompleksa, pospravljanje sob, čiščenje igralnega salona, priprava in strežba zajtrkov. Delo poteka v dopoldanskem času (čez teden in čez vikend), po dogovoru in potrebi.
Dodatni pogoji: polnoletnost, vestnost pri delu, prijaznost, poštenost
Vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si
Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.
Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.
Naši zaposleni so naše največje bogastvo.
LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana
Receptor/blagajnik (m/ž)
Vaš prispevek
· sprejem in usmeritev gostov ob prihodu,
· informiranje gostov o ponudbi,
· vodenje blagajne in blagajniške dokumentacije,
· zaključitev blagajne ter predaja iztržka,
· točenje in strežba pijače,
· skrb za popolno zadovoljstvo gostov.
Kaj podjetje pričakuje od kandidata?
· V. stopnjo izobrazbe ali IV. stopnjo izobrazbe in 3 leta delovnih izkušenj kot blagajnik ali opravljena nacionalna poklicna kvalifikacija blagajnik/blagajničarka v igralnici,
· zaželene izkušnje z blagajniškim delom,
· motiviranost in angažiranost,
· aktivno znanje slovenskega jezika in vsaj 1 tujega jezika,
· timsko delo ter veselje do dela,
· samoiniciativnost in fleksibilnost,
· čut za delo z ljudmi,
· nekaznovanost.
Kaj vam naše podjetje nudi?
· delo za polni delovni čas,
· delo za določen čas 1 leta s poskusnim delom 3 mesece (nadomeščanje porodniške),
· delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,
· dinamično in razgibano delo,
· strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.
Ugodnosti zaposlenih:
· neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,
· izplačilo 13. plače,
· pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,
· obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),
· občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,
· darilo ob poroki in rojstvu otroka,
· posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,
· posebne ugodnosti na izdelke iz vitrine,
· nagrada za dobro opravljeno delo,
· teambuildingi, novoletna srečanja.
Lokacija dela: Ptuj, Casino Admiral Ptuj.
Kontaktna oseba: Vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si
Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.
Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.
Naši zaposleni so naše največje bogastvo.
LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana
Čistilka / sobarica (m/ž)
Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.
Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.
Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.
Vaš prispevek
· čiščenje hotelskega kompleksa,
· pospravljanje sob,
· čiščenje igralnega salona,
· pomoč pri pripravi zajtrkov,
Kaj podjetje pričakuje od kandidata?
· aktivno znanje slovenskega jezika,
· natančnost in sistematičnost pri delu,
· redoljubnost in osebno urejenost,
· znanje slovenščine in italijanščine.
Kaj vam naše podjetje lahko nudi?
· Delo za polni delovni čas,
· delo v dopoldanskem času oz. po dogovoru,
· delo za določen čas 12 mesecev s poskusno dobo 1 mesec,
· dinamično in razgibano delo,
· ogromno priložnosti za pridobivanje novih znanj in izkušenj,
· strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.
Ugodnosti zaposlenih:
· neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,
· izplačilo 13. plače,
· pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,
· obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),
· občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,
· darilo ob poroki in rojstvu otroka,
· posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,
· posebne ugodnosti za nakup izdelkov iz vitrine,
· nagrada za dobro opravljeno delo,
· teambuildingi, novoletna srečanja.
Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si
Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.
Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.
Naši zaposleni so naše največje bogastvo.
LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana
ADMIRAL Trzin
Regionalni vodja (m/ž)
Skupina Admiral Slovenija združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave. Smo del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije.
Smo mlado podjetje, ki mu ne zmanjka energije in je ves čas v pogonu. Z veseljem bomo delili svoje bogato znanje s tabo in zagotavljamo ti, da ti v naši ekipi nikoli ne bo dolgčas.
Po intenzivnem 3-6 mesečnem programu uvajanja, ki smo ga zate pripravili, boš lahko samozavestno prevzel/a svoje lokacije.
Če si željan/željna znanja ter osebnega in kariernega razvoja v okolju, ki to spodbuja, te vabimo, da
sprejmeš izziv kot REGIONALNI VODJA (m/ž) v Osrednji Sloveniji
Tvoj prispevek:
· Načrtovanje, organiziranje, razporejanje, usmerjanje, koordiniranje, vodenje in nadziranje dela v posameznih družbah,
· proučevanje odnosov s strankami ter uvedba ukrepov za izboljšanje ter širitev in razvoj poslovanja,
· opravljanje najzahtevnejših strokovnih nalog,
· planiranje poslovanja – planiranje letnih in mesečnih planov,
· investicijsko planiranje,
· načrtovanje poslovanja igralnih salonov,
· sodelovanje s pooblaščenimi institucijami in ministrstvi v zvezi s poslovanjem igralnih salonov,
· spremljanje sprememb zakonodaje.
Kaj podjetje pričakuje od kandidata?
· VII. stopnja in 3 leta delovnih izkušenj ali VI. stopnja in 4 leta delovnih izkušenj (zaželena ekonomsko poslovna smer),
· aktivno znanje slovenskega jezika in dveh tujih jezikov, od tega vsaj enega od uradnih jezikov EU,
· potrdilo o nekaznovanosti,
· občutek za delo z ljudmi,
· veliko mero kreativnosti in samoiniciativnosti.
Kaj vam naše podjetje lahko nudi?
· Sodelovanje s strokovnjaki s področja igralništva,
· delo za polni delovni čas,
· delo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom,
· strokovno izpopolnjevanje, osebni in karierni razvoj,
· dinamično in razgibano delo,
· možnost napredovanja.
Ugodnosti zaposlenih:
· neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,
· izplačilo 13. plače,
· brezplačno parkirišče,
· pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,
· obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),
· občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,
· posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,
· darilo ob poroki in rojstvu otroka,
· nagrada za dobro opravljeno delo,
· teambuildingi, novoletna srečanja.
Lokacija dela: Osrednja Slovenija
Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si
Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.
Naši zaposleni so naše največje bogastvo.
LOKACIJA DELA: ADMIRAL Trzin
Računovodja (m/ž)
Želite biti del mednarodne korporacije, ki zaposluje več kot 30.000 oseb po svetu? Naše poglavitne dejavnosti so vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.
Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.
Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.
Vaš prispevek
· vodenje glaven knjige, knjiženje, obračuni, razčiščevanje,
· vodenje saldakontov in usklajevanje s partnerji,
· knjiženje blagajniške realizacije gostinstva, hotelistva in igralništva,
· knjigovodstvo osnovnih sredstev in vodenje registra osnovnih sredstev,
· oddaja DDV-ja,
· obračuni in knjiženje porabe materiala in blaga,
· priprava, izdelava in oddaja mesečnih poročil državnim in finančnim ustanovam,
· izdelava letnih davčnih in računovodskih obračunov,
· sodelovanje z revizorji in davčnimi inšpektorji,
· ikoordinacija med podjetjem in zunanjo službo za obračun plač ter nadzor nad ustreznim izvajanjem izplačil,
· pomoč vodji računovodstva pri vodenju in ostalih nalogah,
· ostala dela po navodilih nadrejenega.
Kaj podjetje pričakuje od kandidata?
· najmanj V. stopnjo ekonomske ali druge ustrezne smeri,
· dobro računalniško pismenost (znanje uporabe MS Office orodij),
· poznavanje Microsoft Dynamics Navision je prednost,
· timsko delo ter veselje do dela,
· vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
· pozitivno naravnanost.
Kaj vam naše podjetje lahko nudi?
· delo za polni delovni čas,
· delo za nedoločen čas s poskusnim delom,
· delo v prijetnem okolju,
· dinamično in razgibano delo,
· strokovno izpopolnjevanje in karierni razvoj.
Ugodnosti zaposlenih:
· neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,
· pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,
· obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),
· občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,
· darilo ob poroki in rojstvu otroka,
· nagrada za dobro opravljeno delo,
· brezplačno parkirišče,
· teambuildingi, novoletna srečanja.
Lokacija dela: Trzin, Novo investicije d.o.o.
Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si
Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.
Naši zaposleni so naše največje bogastvo.
LOKACIJA DELA: ADMIRAL Trzin
IT administrator
Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.
Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.
Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.
Vaš prispevek
· nameščanje in vzdrževanje operacijskih sistemov in aplikacij na delovnih postajah
· nameščanje, montaža in vzdrževanje komunikacijske opreme, ter vzdrževanje serverske infrastrukture,
· IT obveznosti vključujejo skrb za celotno IT infrastrukturo (omrežje, strežniki, uporabniški računalniki in ostala IT oprema)
· pomoč pri skrbi za IT varnost (protivirusne in druge aplikacije, upravljanje posodobitev)
· pomoč pri vzdrževanju vseh strežnikov (od strojne opreme na ravni OS, baz in aplikacij)
· tehnična pomoč strankam, zaposlenim ter pogodbenim partnerjem,
· delo na terenu,
· obisk oddaljenih poslovalnic (pregled strojne opreme, manjše montaže, selitve).
Kaj podjetje pričakuje od kandidata?
· Vsaj VI/VII Stopnja izobrazbe računalniške, elektro ali podobne smeri,
· najmanj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu,
· vozniški izpit B-kategorije,
· komunikativnost in samoiniciativnost,
· pripravljenost na delo s strankami,
· sposobnost dela v ekipi,
· pripravljenost do učenja,
· osnovno poznavanje računalniške varnosti in varnostnih sistemov (požarni zid, antivirusni programi …),
· aktivno znanje angleškega jezika (pisno in ustno),
· dobro poznavanje Windows okolja ter osnovnih računalniških orodij (Excel, Word…),
· osnovno poznavanje Windows okolja,
· poznavanje ročnega, električnega in baterijskega orodja.
Kaj vam naše podjetje lahko nudi?
· Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo v uspešnem mednarodnem podjetju,
· sodelovanje z IT strokovnjaki,
· dinamično delovno okolje, polno izzivov.
Ugodnosti zaposlenih:
· neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,
· brezplačno parkirišče,
· pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,
· obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),
· občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,
· darilo ob poroki in rojstvu otroka,
· nagrada za dobro opravljeno delo,
· teambuildingi, novoletna srečanja.
Lokacija dela: Trzin, Novo investicije d.o.o. in lokacije naših igralnih salonov
Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si
Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.
Naši zaposleni so naše največje bogastvo.
LOKACIJA DELA: ADMIRAL Trzin