Zaposlitev

 

Blagajnik/Receptor (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.


Vaš prispevek

·      sprejem in usmeritev gostov ob prihodu,

·      informiranje gostov o ponudbi,

·      vodenje blagajne in blagajnoške dokumentacije,

·      zaključitev blčagajne in predaja iztržka,

·      točenje in strežba pijače,

·      druga dela po nalogu nadrejenega.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      V. stopnja izobrazbe ali za internega nadzornika na igralnih avtomatih opravljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo operater/operaterka na igralnih avtomatih,

·      zaželene izkušnje z blagajniškim delom,

·      motiviranost in angažiranost,

·      znanje slovenščine in vsaj enega tujega jezika (zaželeno znanje angleščine),

·      timsko delo ter veselje do dela,

·      samoiniciativnost in fleksibilnost,

·      čut za delo z ljudmi,

·      nekaznovanost.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za določen čas 1 leta s poskusnim delom 3 mesece (nadomeščanje bolniške in porodniške),

·      delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·      neenakomerno razporejen delovni čas,

·      dnevno in nočno delo,

·      strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.


 

Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      posebne ugodnosti na izdelke iz vitrine,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si

 

Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.

 


ADMIRAL Trzin


Računovodja (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki zaposluje več kot 30.000 oseb po svetu? Naše poglavitne dejavnosti so vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

 

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

 

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

 

Vaš prispevek

·      vodenje glavne knjige, kniženje, obračuni, razčiščevanje,

·      vodenje saldakontov in usklajevanje s partnerji,

·      kniženje blagajniške realizacije gostinstva, hotelistva in igralništva,

·      knjigovodstvo osnovnih sredstev in vodenje registra osnovnih sredstev,

·      oddaja DDV-ja,

·      obračuni in kniženje porabe materiala in blaga,

·      priprava, izdelava in oddaja mesečnih poročil državnim in finančnim ustanovam,

·      izdelava letnih davčnih in računovodskih obračunov,

·      sodelovanje z revizorji in davčnimi inšpektorji,

·      iostala dela po navodilih nadrejenega,

·      pomoč vodji računovodstva pri vodenju in ostalih nalogah.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      najmanj V. stopnjo ekonomske ali druge ustrezne smeri,

·      dobro računalniško pismenost (znanje uporabe MS Office orodij),

·      poznavanje Microsoft Dynamics Navision je prednost,

·      timsko delo ter veselje do dela,

·      vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,

·      pozitivno naravnanost.

 

Kaj vam naše podjetje nudi?

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s poskusnim delom,

·      delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·      strokovno izpopolnjevanje, osebni in karierni razvoj,

·      dinamično in razgibano delo.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      brezplačno parkirišče,

·      teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Kontaktna oseba: kadri@admiral.si

 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.