Veljavni COVID-19 ukrepi
Dragi cenjeni gostje, poslovni partnerji in obiskovalci,
skrb za varnost in dobro počutje gostov, zaposlenih in obiskovalcev sta nam na prvem mestu.
Z vami želimo deliti aktivnosti in previdnostne ukrepe, ki jih je skupina Admiral uvedla z namenom, da bi zagotovila varnost naših gostov, zaposlenih in obiskovalcev v času bivanja pri nas.
- Odloki, ukrepi in omejitve za bivanje ter vstop v Slovenijo
- Prilagodljivost pri rezervacijah
- Admiral higiensko-zaščitni standardi, ukrepi in aktivnosti
- Izpolnjevanje pogoja PCT za vstop in bivanje v naše objekte
ODLOKI, UKREPI IN OMEJITVE ZA BIVANJE TER VSTOP V SLOVENIJO
Situacija glede novih primerov nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19) se iz dneva v dan spreminja, zato je spremljanje aktualnih informacij in hitro ukrepanje v zvezi s širjenjem bolezni ključnega pomena, da ostanemo zdravi.
Vse informacije za vstop, ukrepe, priporočila, omejitve za Slovenijo lahko najdemo na sledeči povezavi Slovenske turistične organizacije in na spletni strani Slovenske policije z informacijami o prehajanju meja ter vstopu in izstopu v državo. Za čim bolj enostavno potovanje v Slovenijo je Policija pripravila aplikacijo Vstop v Slovenijo. Namenjena je potnikom, ki potujejo v našo državo ali vstopajo z namenom tranzita čez ozemlje Slovenije. Uporaba aplikacije ni obvezna, je pa priporočljiva.
Za vse nejasnosti glede vstopa priporočamo , da se obrnete na telefonsko številko klicnega centra za informacije o novem korona-virusu +386 (0)1 478 7550 ali pa na veleposlaništvo ali konzulat v Sloveniji za državo od koder prihajate.
PRILAGODLJIVOST PRI REZERVACIJAH
Naše pravilnike o rezervacijah smo prilagodili z namenom, da bi vam pomagali krmariti v negotovosti in upoštevati vaše želje, če želite spremeniti, odpovedati ali preložiti vaše potovalne načrte. Vse vaše direktne rezervacije je mogoče brezplačno odpovedati, vse rezervacije preko posrednikov pa urejate direktno s posredniki (Booking.com, Expedia etc.).
Vljudno vas naprošamo, da nas za vsako informacijo, spremembo ali odpoved kontaktirate na:
- skupinske rezervacije:
§ Hoteli Admiral Slovenija | groups@admiral.si | +386 (0)31 659 377
- individualne rezervacije:
§ Admiral Hotel & Casino Kongo Grosuplje | info.grosuplje@admiral.si | +386 (0)1 781 02 00
§ Admiral Hotel & Casino Carnevale Škofije | info.skofije@admiral.si | +386 (0)5 668 02 00
§ Admiral Hotel & Casino Mediteran Kozina | info.kozina@admiral.si | +386 (0)5 689 07 00
§ Admiral Hotel & Casino Poetovio Ptuj | info.ptuj@admiral.si | +386 (0)2 779 82 11
ADMIRAL HIGIENSKO-ZAŠČITNI STANDARDI, UKREPI IN AKTIVNOSTI
Skupina Admiral ves čas podrobno spremlja dejavnosti in navodila Nacionalnega inštituta za javno zdravje(NIJZ) za nadzor in preprečevanje bolezni in prenosa okužb. Prav tako sledimo vsem napotkom Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) z namenom odgovornega in preventivnega ravnanja. Posledično smo se pridružili znaku GREEN & SAFE, s katerim se skupaj s Slovensko turistično organizacijo zavezujemo, da ravnamo odgovorno, varno in trajnostno.
V nadaljevanju povzemamo dodatne ukrepe/aktivnosti, ki omogočajo varno bivanje oziroma obisk:
Osebje
- na delo lahko prihajajo samo zdravi zaposleni (pogoj PCT)
- zaposlene redno izobražujemo skladno z internimi izobraževanji vezanimi na higieno in varnost
- zaposlenim zagotavljamo vso potrebno zaščitno opremo
- v primeru zaznave bolezenskih znakov pri gostih/zaposlenih so pripravljeni ustrezni protokoli
Recepcija
- vstop v hotel/restavracijo/igralni salon samo pod pogojem če gost izpolnjuje PCT pogoj*
- predpisana varnostna razdalja med posamezniki v vrsti pred recepcijo je najmanj 1.5 m.
- obvezno nošenje zaščitne maske v zaprtih prostorih, razen ko sedimo za mizo
- na recepciji so nameščeni brezkontaktni senzorski razkuževalci rok
- redno razkužujemo recepcijske pulte
- v največji možni meri ne poslujemo s papirjem, svinčniki in tiskovinami.
- priporočamo brezgotovinsko plačevanje
- gostom v kolikor nimajo zaščitne maske, le to zagotovimo
- ključe/kartice za dostop v sobo dezinficiramo za vsakega gosta in jih varno predamo gostu
- priporočamo posamično uporabo dvigala (1 oseba) ali hojo po stopnicah
- javne sanitarije bodo čiščene skladno z vsemi priporočili NIJZ iz dokumenta Higienska navodila za uporabo in čiščenje javnih sanitarij za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2.
- prostori so stalno prezračeni, skladno z navodili za prezračevanje prostorov v času širjenja okužbe COVID-19
Hotelska soba
- v hotelski sobi smo identificirali vse površine, s katerimi imajo gostje največ stika, ter jih dodatno in bolj intenzivno čistimo in dezinficiramo
- za maksimalno dezinfekcijo sob uporabljamo učinkovita čistilna/dezinfekcijska sredstva pred prihodom novega gosta, katera so dokazano učinkovita tudi proti korona virusu
- po čiščenju in dezinfekciji hotelske sobe vrata označimo s posebno obešanko na kljuki, da po temeljitem razkuževanju in čiščenju vidno, katera soba je varna in pripravljena za oddajo
- med čiščenjem sobo temeljito prezračujemo
- gost se lahko odloči, da v njegovo sobo v času bivanja ne vstopa nihče (če sporoči na recepcijo).
- odstranili smo dekorativne elemente na oblazinjenem pohištvu in postelji.
- ponudba pijače in prigrizkov iz mini-bara v sobi ne bo na voljo. Mogoče bo naročilo hrane in pijače v sobo v času, ko deluje restavracija (v kolikor hotel ima restavracijo).
- posteljnino ter brisače peremo na visokih temperaturah
Restavracija
V gostinskih obratih prav tako veljajo posebni ukrepi, s katerimi želimo zagotoviti vrhunsko storitev z minimalno interakcije med osebjem in gosti. Zaradi varnosti gostov in zaposlenih samopostrežni zajtrk morda ne bo na voljo. Morda boste prejeli zajtrk v zapakirani embalaži ali pa bo strežen in prilagojen, ki ga lahko vzamete s seboj. Natančnejše informacije boste prejeli ob prihodu v hotel.
- vstop v hotel/restavracijo/igralni salon samo pod pogojem če gost izpolnjuje PCT pogoj*
- mize (robovi) v gostinskih obratih so postavljene v razmaku najmanj 3 m, največ oseb za mizo je 4 (razen določene izjeme isto gospodinjstvo)
- pred vhodom v gostinski obrat so nameščeni brezkontaktni senzorski razkuževalci rok
- nošenja mask v zaprtih prostorij, razen ko gostje sedijo za mizo
- odstranjeni so vsi dekorativni elementi (prti, dekorativni elementi na mizah itd.)
- solnice, olja, kisi idr. Katera so v skupni rabi, se po vsaki uporabi gosta razkuži
- samopostrežba jedi in pijač ni dovoljena
- omejili smo število gostov v lokalih (skladno z odlokom)
- redno razkužujemo vse skupne površine, mize in stole ter aparate za točenje pijač
- hrano pripravljamo in postrežemo skladno s strogimi protokoli varnosti
- obroke nudimo tudi kot postrežbo v sobi ali kot lunch pakete, ki jih gostje lahko vzamejo s seboj
- posodo, pribor in prte peremo in razkužujemo v ustreznih strojih
- javne sanitarije bodo čiščene skladno z vsemi priporočili NIJZ iz dokumenta Higienska navodila za uporabo in čiščenje javnih sanitarij za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2
- prostori so stalno prezračeni, skladno z navodili za prezračevanje prostorov v času širjenja okužbe COVID-19.
Igralni saloni
- vstop v hotel/restavracijo/igralni salon samo pod pogojem če gost izpolnjuje PCT pogoj*
- stik med osebjem in gosti bo minimalen
- brezkontaktna dezinfekcijska sredstva so nameščena na javnih prostorih. Posebna obvestila vas bodo opozorila na ohranjanje zadostne varnostne razdalje
- v igralnem salonu smo identificirali vse površine, s katerimi imajo gostje največ stika, ter jih dodatno in bolj intenzivno čistimo in dezinficiramo
- tako zaposleni, kot tudi gostje nosijo ves čas zaščitno masko v notranjih prostorih; razen za mizo (restavracija), ko gostje sedijo
- število gostov je prilagojeno velikosti prostora in kapacitetam igralniške opreme za dosledno zagotavljanje medosebne razdalje ves čas dejavnosti.
- igralni avtomati in igralne mize so razporejene tako, da se med gosti in med osebjem in gosti zagotavlja varna medosebna
- površine in predmete, ki se jih lahko dotika več oseb (npr. žetoni, površine igralnih miz, ročice in tipke igralnih avtomatov; stopniščna ograja, stikala, ročaji, držaji, kljuke, tipke v dvigalu) se pogosto čistiti in razkužuje
- aktivnosti so prilagojene tako, da je skupnih površin, gibanja in srečevanja gostov čim manj
- prostori so stalno prezračeni, skladno z navodili za prezračevanje prostorov v času širjenja okužbe COVID-19.
- javne sanitarije bodo čiščene skladno z vsemi priporočili NIJZ iz dokumenta Higienska navodila za uporabo in čiščenje javnih sanitarij za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2
- hotelsko osebje bo nosilo ustrezne uniforme ter zaščitno opremo (obrazna maska etc.). Uporabljali bodo najučinkovitejša čistilna in dezinfekcijska sredstva.
Konferenčne storitve, dogodki in catering
Izvajali bomo nadzor nad razdaljo in upoštevanjem preventivnih ukrepov na dogodkih. Delovali bomo v skladu z ukrepi in navodili NIJZ ter dodali svoje ukrepe, s katerimi želimo zaščititi partnerje, goste in zaposlene.
- izvedbe le-teh bomo upoštevati trenutno veljavne vladne odloke, ki določajo ukrepe za preprečevanje prenosa in širjenja virusa SARS-CoV-2 ter sledili vsem priporočilom NIJZ
- sedili bomo vsem ukrepom: razdalja, maska, čiščenje, zračenje, razkuževanje, omejevanje števila ljudi itn.
*Izpolnjevanje pogoja PCT za vstop in bivanje
Gost mora ob prijavi imeti eno izmed naslednjih dokazil (skladno z odlokom):
1. dokazilo o negativnem rezultatu testa na virus SARS-CoV-2 s testom PCR ali testom HAG (hitri test), ki ni starejši od 48 ur od odvzema brisa opravljen v državi članici EU, državi članici schengenskega območja, Združenem kraljestvu Velike Britanije in Severne Irske ali Združenih državah Amerike. Pri vstopu v Slovenijo se priznavajo testi PCR tudi, če so opravljeni v Avstraliji, Novi Zelandiji, Kanadi, Izraelu ali Rusiji.
2. dokazilo o cepljenju zoper COVID-19, s katerim dokazujejo, da je od prejema:
drugega odmerka
- cepiva Comirnaty proizvajalca Biontech/Pfizer najmanj 7 dni
- cepiva Covid-19 Vaccine proizvajalca Moderna najmanj 14 dni
- cepiva Sputnik V proizvajalca Russia’s Gamaleya National Centre of EM najmanj 14 dni
- cepiva CoronaVac proizvajalca Sinovac Biotech najmanj 14 dni
- cepiva Covid-19 Vaccine proizvajalca Sinopharm najmanj 14 dni
prvega ali edinega odmerka
- cepiva Covid-19 Vaccine Janssen proizvajalca Johnson in Johnson najmanj 14 dni
- cepiva Vaxzevria (Covid-19 Vaccine) proizvajalca AstraZeneca najmanj 21 dni
- cepiva Covishield proizvajalca Serum Institute of India/AstraZeneca najmanj 21 dni
3. dokazilo o pozitivnem rezultatu testa PCR, ki je starejši od 10 dni, razen, če zdravnik presodi drugače, vendar ni starejši od šest mesecev, ali
4. potrdilo zdravnika, da so prebolele COVID-19 in od začetka simptomov ni minilo več kot šest mesecev.
Brez opravljenega testa na virus SARS-CoV-2, prebolelosti ali cepljenosti so v notranjosti gostinskega obrata lahko osebe, ki še niso dopolnile 18 let in so skupaj z ožjimi družinskimi člani oziroma skrbniki. V kolikor se gost ne želi izjasniti glede izpolnjevanja pogoja PCT, si pridružujemo pravico, da gosta zavrnemo.
5. dokazilo o pozitivnem rezultatu testa PCR, ki je starejši od 10 dni, razen, če zdravnik presodi drugače, vendar ni starejši od šest mesecev, in so se v obdobju, ki ni daljše od osmih mesecev od pozitivnega rezultata testa PCR oziroma od začetka simptomov, cepili z enim od cepiv iz 2. točke tega odstavka, pri čemer v primeru cepiv iz prve in druge alineje 2. točke tega odstavka zadostuje en odmerek. Zaščita se vzpostavi z dnem cepljenja.
Zakaj je bivanje v Admiral hotelih varno?
ü Novi ter izboljšani hotelski in varnostni standardi, skladni s priporočili NIJZ
ü Gostom so na voljo brezplačna brezkontaktna dezinfekcijska sredstva za roke
ü Uporabljamo izdelke za čiščenje, ki ubijejo 99,9% virusov in bakterij
ü Dezinficiramo posteljnino in brisače (strojno pranje pri 90°C in likanje na vroči temperaturi)
ü Vse skupne površine razkužimo večkrat na dan
ü Odstranili smo okrasne blazine in prevleke za postelje
ü Vse notranje prostore redno prezračujemo s svežim zrakom
Zaščitite sebe in druge tako, da si pogosto umivate roke, se izogibajte nepotrebnemu stiku z rokami, se ne dotikajte oči, ust in nosu, pokrijete usta s komolcem ali robčkom pri kašljanju in kihanju in držite najmanj meter in pol varnostne razdalje od ljudi ter v zaprtih prostorih nosite zaščitno masko.
Naj bo nalezljiva zgolj naša gostoljubnost.
V hotelih Admiral smo pripravili nove hotelske higienske in varnostne standarde, kateri skrbijo za varnost in zaščito naših gostov in zaposlenih. Izboljšani hotelski higienski in varnostni standardi, nam omogočajo, da lahko dosegamo najvišje zdravstvene in varnostne standarde in onemogočimo možnost prenosa okužbe.
Splošna navodila za preventivno vedenje hotelskih gostov v času bivanja:
1. Hotelski gost, vstopi v objekt samo če je zdrav, brez znakov in simptomov akutne okužbe dihal (prav tako ustreza pogojem PCT za vstop ter bivanje v naše objekte)
2. Ob prihodu si vsak hotelski gost razkuži roke na brezkontaktnem dezinfekcijskem brizgalniku
3. Vsi hotelski gostje spoštujejo zagotavljanje zadostne varnostne razdalje
4. V zaprtih prostorih (razen v sobi) je obvezna uporaba obrazne zaščitne maske
5. Receptor hotelskemu gostu predal razkužen ključ/kartico, s katerim/o bo gost dostopal do izbrane sobe, katera bo predhodno temeljito očiščena in dezinficirana
6. Za plačilo svetujemo uporabo kartic, ki omogočajo brezstično plačevanje ali prehodno plačilo.
Za več informacij o nas prosimo kontaktirajte. Z veseljem smo vam na voljo na voljo za kakršnokoli dodatno pomoč.
Najlepše se vam zahvaljujemo za vašo podporo in razumevanje.
Dobrodošli!