Zaposlitev

 

Blagajnik (m/ž)


Te mika delo v najbolj zabavni industriji na svetu? Si prilagodljiv/a, natančen/a, kumunikativen/a? Ti je všeč dinamično delo, dobra delovna klima in bi izkoristil/a možnosti, ki jih ponuja izmensko delo? Znaš razmišljati tudi izven okvirjev? Si samoiniciativen/a in si želiš karierne rasti?

Če si odgovoril/a pritrdilno, imamo odlično priložnost zate!

Prijavi se in se pridruži ekipi Admiral Slovenija kot

 

 

Vaš prispevek

·      Sprejem in usmeritev gostov ob prihodu,

·      informiranje gostov o ponudbi,

·      vodenje blagajne in blagajniške dokumentacije,

·      zaključitev blagajne ter predaja iztržka,

·      točenje in strežba pijače.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      V. stopnjo izobrazbe ali IV. stopnjo izobrazbe in 3 leta delovnih izkušenj kot blagajnik ali opravljena nacionalna poklicna kvalifikacija blagajnik/blagajničarka v igralnici,

·      aktivno znanje slovenskega jezika in vsaj enega tujega jezika,

·      timsko delo ter veselje do dela,

·      samoiniciativnost in fleksibilnosti,

·      nekaznovanost.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      Delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesece,

·      delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·      dinamično in razgibano delo,

·      strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      posebne ugodnosti za nakup izdelkov iz vitrine,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Lokacija dela: Ljubljana, Casino Admiral Ljubljana, Center.

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si

 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.


ADMIRAL Trzin


Računovodja (m/ž)


Imaš znanje in izkušnje s področja računovodstva? Si pripravljen/a na karierni izziv v svetu, kjer se računovodstvo prepleta z igralništvom? Si želiš priložnosti za osebno in strokovno rast? Če si odgovoril/a pritrdilno, imamo odlično priložnost zate!

 

Prijavi se in se pridruži ekipi Admiral Slovenija kot  

 

RAČUNOVODJA  (m/ž)

 

Tvoje delo bo obsegalo:

·      vodenje glavne knjige, knjiženje, obračuni, razčiščevanje,

·      vodenje saldakontov in usklajevanje s partnerji,

·      knjiženje blagajniške realizacije gostinstva, hotelirstva in igralništva,

·      knjigovodstvo osnovnih sredstev in vodenje registra osnovnih sredstev,

·      oddaja DDV-ja,

·      obračuni in knjiženje porabe materiala in blaga,

·      priprava, izdelava in oddaja mesečnih poročil državnim in finančnim ustanovam,

·      izdelava letnih davčnih in računovodskih obračunov,

·      sodelovanje z revizorji in davčnimi inšpektorji,

·      ostala dela po navodilih nadrejenega,

·      pomoč vodji računovodstva pri vodenju in ostalih nalogah.

 

Pri sodelavki / sodelavcu iščemo:

·      najmanj V. stopnjo ekonomske ali druge ustrezne smeri,

·      dobro računalniško pismenost (znanje uporabe MS Office orodij),

·      poznavanje Microsoft Dynamics Navision je prednost,

·      timsko delo ter veselje do dela,

·      vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,

·      pozitivno naravnanost.

·      Ponujamo:

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s poskusnim delom,

·      delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·      dinamično in razgibano delo,

·      strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.

 

Prednosti zaposlitve v naši ekipi:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      brezplačno parkirišče,

·      teambuildingi, novoletna srečanja. 

 

Lokacija dela: Trzin, Novo investicije d.o.o.

 

Kontakt: prijavi se preko spletnega obrazca ali pošlji svojo prijavo in življenjepis na: kadri@admiral.si.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.

 

 


Osrednja Slovenija


Regionalni vodja (m/ž)


Te mika delo v najbolj zabavni industriji na svetu? Si želiš novega kariernega izziva? Si samoiniciativen/a, rad/a delaš z ljudmi in ti je blizu dinamično delo? Znaš razmišljati izven okvirjev?

Imaš že veliko delovnih izkušenj ali si šele začetnik/ca? Admiral ponuja stalno mentorstvo na tvojem začetku karierne poti pri nas. Na voljo ti bodo strokovnjaki iz igralništva, prav tako pa ti zagotavljamo odlično ekipo v podpornih funkcijah, ki ti bo pomagala na vseh področjih tvojega dela in ti omogočila, da se v celoti posvetiš novim izzivom.

V Admiralu smo ponosni na naš izjemen ekipni duh, ki nas druži in dobro se zavedamo, da je veriga močna le toliko, kolikor je močan njen najšibkejši člen. Zato sodelavcem vedno priskočimo na pomoč in skupaj ustvarjamo prijetno delovno okolje.

Če se vidiš kot del Admiralove ekipe, imamo odlično priložnost zate!

Prijavi se in se nam pridruži kot

REGIONALNI VODJA (m/ž)

v Osrednji Sloveniji

Tvoje delo bo obsegalo:

·      Načrtovanje, organiziranje, razporejanje, usmerjanje, koordiniranje, vodenje in nadziranje dela v posameznih družbah,

·      proučevanje odnosov s strankami ter uvedba ukrepov za izboljšanje ter širitev in razvoj poslovanja,

·      opravljanje najzahtevnejših strokovnih nalog,

·      planiranje poslovanja – planiranje letnih in mesečnih planov,

·      investicijsko planiranje,

·      načrtovanje poslovanja igralnih salonov,

·      sodelovanje s pooblaščenimi institucijami in ministrstvi v zvezi s poslovanjem igralnih salonov,

·      spremljanje sprememb zakonodaje.

Pri bodoči sodelavki / sodelavcu iščemo:

·      VII. stopnja in 3 leta delovnih izkušenj ali VI. stopnja in 4 leta delovnih izkušenj (zaželena ekonomsko poslovna smer),

·      aktivno znanje slovenskega jezika in dveh tujih jezikov, od tega vsaj enega od uradnih jezikov EU,

·      potrdilo o nekaznovanosti,

·      občutek za delo z ljudmi,

·      veliko mero kreativnosti in samoiniciativnosti.

Ponujamo:

·      Sodelovanje s strokovnjaki s področja igralništva,

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom,

·      strokovno izpopolnjevanje, osebni in karierni razvoj,

·      dinamično in razgibano delo,

·      možnost napredovanja.

Prednosti dela v naši ekipi:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      služben avto, telefon in računalnik,

·      zabavno in dinamično delo,

·      izplačilo 13. plače,

·      brezplačno parkirišče,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja. 

 

Lokacija dela: Osrednja Slovenija

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si  

 

Vabljen/a, da se nam pridružiš v TOP ekipi!