Zaposlitev

 

Blagajnik/receptor (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

 

Vaš prispevek

·    Sprejem in usmeritev gostov ob prihodu,

·    informiranje gostov o ponudbi,

·    vodenje blagajne in blagajniške dokumentacije,

·    zaključitev blagajne ter predaja iztržka,

·    točenje in strežba pijač,

·    skrb za popolno zadovoljstvo gostov.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·    V. stopnjo izobrazbe ali opravljena nacionalna poklicna kvalifikacija blagajnik/blagajničarka v igralnici,

·    azaželene izkušnje z blagajniškim delom,

·    aktivno znanje slovenskega jezika in vsaj enega tujega jezika,

·    timsko delo ter veselje do dela,

·    samoiniciativnost in fleksibilnosti,

·    čut za delo z ljudmi,

·    nekaznovanost.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·    Delo za polni delovni čas,

·    delo za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesece,

·    delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·    dinamično in razgibano delo,

·    strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·    neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·    izplačilo 13. plače,

·    pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·    obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·    občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·    darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·    posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·    posebne ugodnosti na izdelke iz vitrine,

·    nagrada za dobro opravljeno delo,

·    brezplačno parkirišče,

·    teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si

 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana

Receptor/natakar (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

 

Sprejmite izziv kot

 

Vaš prispevek

·    Sprejem in usmeritev gostov ob prihodu,

·    informiranje gostov o ponudbi,

·    dela in naloge, ki sodijo v delokrog na delovnem mestu receptor,

·    točenje in strežba pijače,

·    skrb za popolno zadovoljstvo gostov.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      aktivno znanje slovenskega jezika,

·      obvezno znanje angleščine, zaželeno znanje drugih tujih jezikov,

·      timsko delo ter veselje do dela,

·      samoiniciativnost in fleksibilnost,

·      polnoletnost.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      Delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s poskusno dobo 3 mesecev,

·      delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·      dinamično in razgibano delo,

·      strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      posebni popusti na izdelke iz vitrine,

·      brezplačno parkirišče,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Lokacija dela: Grosuplje, Casino Admiral Grosuplje.

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si

Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.

 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.

LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana

Interni nadzornik (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.


Vaš prispevek

·      izvajanje nadzora celotnega procesa iger na srečo,

·      celostna obravnava gosta (sprejemanje, informiranje, vzpostavljanje in vzdrževanje stikov),

·      reševanje posebnih želja in težav gostov,

·      skrb za dokumentacijo igralniškega poslovanja v tvoji izmeni,

·      praznitev in štetje denarja,

·      osnovno reševanje tehničnih težav pri igralnih avtomatih,

·      druga dela po nalogu nadrejenega.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      V. stopnja izobrazbe ali za internega nadzornika na igralnih avtomatih opravljeno nacionalno poklicno kvalifikacijo operater/operaterka na igralnih avtomatih,

·      potrdilo o nekaznovanosti,

·      znanje slovenščine in vsaj enega tujega jezika,

·      osnovno znanje računalništva.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s 3 mesečno poskusno dobo,

·      strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj,

·      dinamično in razgibano delo.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja,

·      brezplačno parkirišče.

 

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si

 

Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.

 


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana

Regionalni vodja (m/ž)


Skupina Admiral Slovenija združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave. Smo del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije.

 

Smo mlado podjetje, ki mu ne zmanjka energije in je ves čas v pogonu. Z veseljem bomo delili svoje bogato znanje s tabo in zagotavljamo ti, da ti v naši ekipi nikoli ne bo dolgčas.

 

Po intenzivnem 3-6 mesečnem programu uvajanja, ki smo ga zate pripravili, boš lahko samozavestno prevzel/a svoje lokacije.

 

Če si željan/željna znanja ter osebnega in kariernega razvoja v okolju, ki to spodbuja, te vabimo, da

sprejmeš izziv kot REGIONALNI VODJA (m/ž) v Osrednji Sloveniji

 

Tvoj prispevek:

·      Načrtovanje, organiziranje, razporejanje, usmerjanje, koordiniranje, vodenje in nadziranje dela v posameznih družbah,

·      proučevanje odnosov s strankami ter uvedba ukrepov za izboljšanje ter širitev in razvoj poslovanja,

·      opravljanje najzahtevnejših strokovnih nalog,

·      planiranje poslovanja – planiranje letnih in mesečnih planov,

·      investicijsko planiranje,

·      načrtovanje poslovanja igralnih salonov,

·      sodelovanje s pooblaščenimi institucijami in ministrstvi v zvezi s poslovanjem igralnih salonov,

·      spremljanje sprememb zakonodaje.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      VII. stopnja in 3 leta delovnih izkušenj ali VI. stopnja in 4 leta delovnih izkušenj (zaželena ekonomsko poslovna smer),

·      aktivno znanje slovenskega jezika in dveh tujih jezikov, od tega vsaj enega od uradnih jezikov EU,

·      potrdilo o nekaznovanosti,

·      občutek za delo z ljudmi,

·      veliko mero kreativnosti in samoiniciativnosti.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      Sodelovanje s strokovnjaki s področja igralništva,

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom,

·      strokovno izpopolnjevanje, osebni in karierni razvoj,

·      dinamično in razgibano delo,

·      možnost napredovanja.

 

Ugodnosti zaposlenih:

 

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      brezplačno parkirišče,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja. 

 

Lokacija dela: Osrednja Slovenija

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si  

 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana

Natakar (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

  

Vaš prispevek

·    prijazen sprejem gostov,

·    priprava in strežba pijač in napitkov,

·    postrežba jedi po standardih družbe,

·    zaključitev blagajne in predaja iztržka.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      IV. stopnjo izobrazbe gostinske ali turistične smeri - vendar ni pogoj,

·      aktivno znanje slovenskega jezika,

·      znanje dveh tujih jezikov (italijanščina in angleščina),

·      izkušnje z delom v strežbi,

·      motiviranost in angažiranost,

·      timsko delo in veselje do dela,

·      samoiniciativnost in fleksibilnost.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      Delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s poskusno dobo 2 meseca,

·      delo v prijetnem okolju in dobre delovne pogoje,

·      dinamično in razgibano delo,

·      strokovno izpopolnjevanje, karierni razvoj.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si


Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.


 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana

Referent v marketingu (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

 

Vaš prispevek

·    izvedba nagradnih iger, vodenje različnih tematskih dogodkov,

·    skrb za promocijo družbe in igralnega salona,

·    skrb za urejenost igralnega salona,

·    planiranje, organizacija in izvedba oglaševalskih akcij in objav,

·    uredniško skrbništvo socialnih omrežij ter drugih elektronskih medijev podjetja,

·    spremljanje trendov in analiza trga,

·    sodelovanje in priprava letnega in drugih planov, priprava mesečnih in letnih poročil s svojega področja,

·    druga dela po navodilih nadrejenega

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·    VI. stopnjo ekonomske ali hoteliske smeri ali V. stopnja ustrezne smeri,

·    vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,

·    aktivno znanje slovenskega jezika in dveh tujih jezikov, od tega vsaj enega od urednih jezikov EU,

·    vozniški izpit B kategorije,

·    znanje računalništva.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·    delo za polni delovni čas,

·    delo za nedoločen čas,

·    strokovno izpopolnjevanje, osebni in karierni razvoj,

·    dinamično in razgibano delo.

 

Ugodnosti zaposlenih:

·    neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·    izplačilo 13. plače,

·    nadpovprečen regres,

·    pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·    obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·    občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·    darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·    posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·    nagrada za dobro opravljeno delo,

·    brezplačno parkirišče,

·    teambuildingi, novoletna srečanja.

 

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si

 

Prosimo, da ob prijavi navedete za katero lokacijo in delovno mesto se prijavljate.

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Ljubljana

ADMIRAL Trzin


Regionalni vodja (m/ž)


Skupina Admiral Slovenija združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave. Smo del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije.

 

Smo mlado podjetje, ki mu ne zmanjka energije in je ves čas v pogonu. Z veseljem bomo delili svoje bogato znanje s tabo in zagotavljamo ti, da ti v naši ekipi nikoli ne bo dolgčas.

 

Po intenzivnem 3-6 mesečnem programu uvajanja, ki smo ga zate pripravili, boš lahko samozavestno prevzel/a svoje lokacije.

 

Če si željan/željna znanja ter osebnega in kariernega razvoja v okolju, ki to spodbuja, te vabimo, da

sprejmeš izziv kot REGIONALNI VODJA (m/ž) v Osrednji Sloveniji

 

Tvoj prispevek:

·      Načrtovanje, organiziranje, razporejanje, usmerjanje, koordiniranje, vodenje in nadziranje dela v posameznih družbah,

·      proučevanje odnosov s strankami ter uvedba ukrepov za izboljšanje ter širitev in razvoj poslovanja,

·      opravljanje najzahtevnejših strokovnih nalog,

·      planiranje poslovanja – planiranje letnih in mesečnih planov,

·      investicijsko planiranje,

·      načrtovanje poslovanja igralnih salonov,

·      sodelovanje s pooblaščenimi institucijami in ministrstvi v zvezi s poslovanjem igralnih salonov,

·      spremljanje sprememb zakonodaje.

 

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      VII. stopnja in 3 leta delovnih izkušenj ali VI. stopnja in 4 leta delovnih izkušenj (zaželena ekonomsko poslovna smer),

·      aktivno znanje slovenskega jezika in dveh tujih jezikov, od tega vsaj enega od uradnih jezikov EU,

·      potrdilo o nekaznovanosti,

·      občutek za delo z ljudmi,

·      veliko mero kreativnosti in samoiniciativnosti.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      Sodelovanje s strokovnjaki s področja igralništva,

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s 6 mesečnim poskusnim delom,

·      strokovno izpopolnjevanje, osebni in karierni razvoj,

·      dinamično in razgibano delo,

·      možnost napredovanja.

 

Ugodnosti zaposlenih:

 

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      izplačilo 13. plače,

·      brezplačno parkirišče,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      posebni popusti in ugodnosti za hrano in pijačo na lokacijah,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja. 

 

Lokacija dela: Osrednja Slovenija

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si  

 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Trzin

Računovodja (m/ž)


Želite biti del mednarodne korporacije, ki zaposluje več  kot 30.000 oseb po svetu? Naše poglavitne dejavnosti so vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

 

Vaš prispevek

·      vodenje glaven knjige, knjiženje, obračuni, razčiščevanje,

·      vodenje saldakontov in usklajevanje s partnerji,

·      knjiženje blagajniške realizacije gostinstva,  hotelistva in igralništva,

·      knjigovodstvo osnovnih sredstev in vodenje registra osnovnih sredstev,

·      oddaja DDV-ja,

·      obračuni in knjiženje porabe materiala in blaga,

·      priprava, izdelava in oddaja mesečnih poročil državnim in finančnim ustanovam,

·      izdelava letnih davčnih in računovodskih obračunov,

·      sodelovanje z revizorji in davčnimi inšpektorji,

·      ikoordinacija med podjetjem in zunanjo službo za obračun plač ter nadzor nad ustreznim izvajanjem izplačil,

·      pomoč vodji računovodstva pri vodenju in ostalih nalogah,

·      ostala dela po navodilih nadrejenega.


Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      najmanj V. stopnjo ekonomske ali druge ustrezne smeri,

·      dobro računalniško pismenost (znanje uporabe MS Office orodij),

·      poznavanje Microsoft Dynamics Navision je prednost,

·      timsko delo ter veselje do dela,

·      vsaj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,

·      pozitivno naravnanost.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      delo za polni delovni čas,

·      delo za nedoločen čas s poskusnim delom,

·      delo v prijetnem okolju,

·      dinamično in razgibano delo,

·      strokovno izpopolnjevanje in karierni razvoj.


Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      brezplačno parkirišče,

·      teambuildingi, novoletna srečanja. 

 

Lokacija dela: Trzin, Novo investicije d.o.o.

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.

 


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Trzin

IT administrator


Želite biti del mednarodne korporacije, ki se že vrsto let nahaja v samem vrhu svetovne igralniške industrije? Skupina Admiral združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave.

Vabimo vas, da nam zaupate vašo vlogo in življenjepis.

Za naš razvoj in uspeh so zaslužni naši zaposleni.

 

Vaš prispevek

·      nameščanje in vzdrževanje operacijskih sistemov in aplikacij na delovnih postajah

·      nameščanje, montaža  in vzdrževanje komunikacijske opreme, ter vzdrževanje serverske infrastrukture,

·      IT obveznosti vključujejo skrb za celotno IT infrastrukturo (omrežje, strežniki, uporabniški računalniki in ostala IT oprema)

·      pomoč pri skrbi za IT varnost (protivirusne in druge aplikacije, upravljanje posodobitev)

·      pomoč pri vzdrževanju vseh strežnikov (od strojne opreme na ravni OS, baz in aplikacij)

·      tehnična pomoč strankam, zaposlenim ter pogodbenim partnerjem,

·      delo na terenu,

·      obisk oddaljenih poslovalnic (pregled strojne opreme, manjše montaže, selitve).

Kaj podjetje pričakuje od kandidata?

·      Vsaj VI/VII Stopnja izobrazbe računalniške, elektro ali podobne smeri,

·      najmanj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu,

·      vozniški izpit B-kategorije,

·      komunikativnost in samoiniciativnost,

·      pripravljenost na delo s strankami,

·      sposobnost dela v ekipi,

·      pripravljenost do učenja,

·      osnovno poznavanje računalniške varnosti in varnostnih sistemov (požarni zid, antivirusni programi …),

·      aktivno znanje angleškega jezika (pisno in ustno),

·      dobro poznavanje Windows okolja ter osnovnih računalniških orodij (Excel, Word…),

·      osnovno poznavanje Windows okolja,

·      poznavanje ročnega, električnega in baterijskega orodja.

 

Kaj vam naše podjetje lahko nudi?

·      Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo v uspešnem mednarodnem podjetju,

·      sodelovanje z IT strokovnjaki,

·      dinamično delovno okolje, polno izzivov.


Ugodnosti zaposlenih:

·      neformalna druženja z namenom krepitve pozitivnih medosebnih odnosov,

·      brezplačno parkirišče,

·      pisarniška in IT oprema visoke kakovosti,

·      obdarovanje otrok zaposlenih (Božiček),

·      občasne majhne pozornosti/darila za zaposlene,

·      darilo ob poroki in rojstvu otroka,

·      nagrada za dobro opravljeno delo,

·      teambuildingi, novoletna srečanja. 

 

Lokacija dela: Trzin, Novo investicije d.o.o. in lokacije naših igralnih salonov

Kontaktna oseba: vlogo in življenjepis poslati na: kadri@admiral.si 

Vabljeni, da z vašim odličnim znanjem doprinesete k prepoznavnosti in standardu podjetja.

 

Naši zaposleni so naše največje bogastvo.

 


LOKACIJA DELA: ADMIRAL Trzin